Al. Zjednoczenia 36, Warszawa
+48 22 203 49 82

Media


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/tenetoclean/wp-content/themes/specular/includes/core/codeless_slideshow.php on line 110

Project Description

Obsługa sprzedaży przez partnerów oraz wewnętrzne call center

Wyzwania i cele:

  • Potrzeba otwarcia nowych kanałów współpracy z partnerami w tym call center i internet

Rozwiązanie:

  • Zaprojektowanie i wdrożenie systemu obsługi partnerów handlowych wraz z zintegrowanym call center w celu obsługi zamówień, udzielania wsparcia merytorycznego oraz prowadzenia kampanii wychodzących. Nowa aplikacja umożliwia także powiązanie informacji z danymi przechowywanymi w głównym systemie CRM działającym w starszej wersji rozwiązania.
  • Wykorzystane technologie: Siebel Sales, Siebel Partner Management, integracja z systemem telefonii zintegrowanej (IP)
  • Obszar zastosowania: Partner Management, Call Center

Korzyści:

  • Integracja systemu telefonii z bazą klientów i zamówień poprawia efektywność procesów
  • Uniknięcie kosztów reimplementacji / upgrade’u głównego systemu CRM

Project Details

  • Client2011
  • TechnologyMedia & Publishing